.


Hon på bild heter Anna och hon är himla fin.
http://weareocean.blogspot.com


Idag vare Franskaprov. Gick nog sådär halvbra skulle jag tro.
Men, hann iallafall göra klart modebilderna på den estetiska verksamheten, så det var ju bra.
Såg på Lejoonkungen 2 idag, det var fint. Annars har jag mest skrivit på en engelskatext. Och nu försöker jag bli klar med min Svenskanovell. Eller okej, jag ska inte ljuga, har inte arbetat på den på över en halvtimme...

I helgen ska jag plugga, skriva filmanalys, läsa böcker och skriva läsloggar, så jag blir klar med all den svenska som jag ligger en aning efter med (sådär typ 3 veckor)

Nästa vecka ska jag julhandla och lite sådant (kanske även hinna träffa lite vänner?), det blir nog fint

PUSS

Kommentarer
Postat av: Paperstars

Bonjour mon ami.

Bonne chancé á tous les textes!

(vous voyez l'image maintenant, sur ma blog)

hehe, Noel shopping TRES BIEN, oui oui

2010-12-10 @ 21:45:22
URL: http://www.weareocean.blogspot.com

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0