Hier



Hejsan!
Idag träffade jag Flora vilket var väldigt roligt! vi fikade och snackade en massa.
På vägen hem mötte jag Anna på bussen vilket också var kul, jag var övertrött och skrattade åt busschauffören.
Fick gå från Träkvista eftersom vår extremt duktiga chaufför inte kunde komma ifrån busshållplatsen haha, fail.
När jag kom hem råkade jag tappa min kamera utanför dörren, så nu är den trasig, GILLAS INTE!!!!!!!!!!!!! damp.
Måste lämna in den imorgon på nikonaffären i Stureplan för annars kommer jag inte kunna fotografera mina intagningsprovsbilder vilket är så himla frustrerande!
Men ja, i stort sett en väldigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Flora

Mhhhhhhm minst lika charmig bild här<3

puss ändå

2010-03-22 @ 22:40:02
URL: http://sundancekid.blogg.se/

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0