Anna Ninja Ekebyhov Emmatora Staden Rådmansgatan


Igår (fredag) Var jag i Ekebyhov efter skolan med Anna och fotograferade lite och så. Sjukt mysigt!! hihi

Idag träffade jag Emmatora i staden, myyys det med hihi! vi kollade på solglasögon och till lunch delade vi på Caesarsallad som var god. Efter det var vi trötta så vi gick hem till henne och hon bor nog i den mysigaste lägenhet jag varit i. På tunnelbanan hem träffade jag Diaz också.

Imorgon ska jag skriva på min So-text så jag får Mvg i Geografi, grümt!


Pussar

Kommentarer
Postat av: Emmatora

superhärliga bilder!

åh! jag köpte solglasögonen, dom som var fyrkantiga typ hihi<3 dom är lite för stooora men jag ångrar mig icke haha! saknar dig emelie, du får ta och komma hit igen så kanske vi kan hitta på något roligare :D

ha det så bra! puss<3

2010-05-23 @ 16:26:07
URL: http://musikmoln.blogg.se/
Postat av: Emmatora

fick reda på att jag ska flytta idag :((

dock bara till våningen under och i den andra uppgången, hoppas den lägenheten blir lika mysig :(

2010-05-24 @ 17:57:42
URL: http://musikmoln.blogg.se/

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0