Jahapp

Hade tänkt göra en liten summering av året, men insåg sedan att jag typ inte har fotograferat någonting, annat än egobilder då. Så någon sådan blir det alltså inte. Däremot ska jag ta med detta i mitt nyårslöfte istället; Fotografera allt varje dag så jag har något att blicka tillbaka på! Så! gr8! Annars ska jag väll mest ha löften som; Friskis två gånger i veckan och kanske inte göra av med alla mina pengar på mat (EHE!) och att plugga mer! Ja, typ så!
Nu ska jag plugga historia (se där) och sedan ska jag nog sova.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: paperstars

seems like a good promise, hope u tend to keep it!

2011-01-02 @ 23:03:40
URL: http://weareocean.blogspot.com

Skriv kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0